Ta wiedza jest inna od powszechnie dostępnej, a na dodatek świetnie się sprawdza.

Okazuje się, że owsianka na śniadanie może być błędem i jedzenie śniadań nie jest jednak obowiązkiem.

Że nie wszystkie tłuszcze są złe, a nawet niektóre pomagają schudnąć i że nie powinno się jeść 5 posiłków, co 3 godziny.

DLA KOGO

czy te problemy dotyczą Ciebie?

DYSPONUJESZ MAŁĄ ILOŚCIĄ CZASU CIĄGU DNIA

Brakuje Ci czasu na przygotowanie i spożywanie nie tylko śniadania, ale wszystkich 5 posiłków w ciągu dnia. Dzięki zmianie śniadań zmniejszy się ilość Twoich posiłków do 4 albo nawet 3, co oznacz 14 posiłków w tygodniu mniej i zyskujesz sporo czasu.

PROWADZISZ MAŁO AKTYWNY TRYB ŻYCIA

Dużo czasu spędzasz w biurze, na uczelni, w domu, przemieszczasz się samochodem lub komunikacją miejską, czyli głównie siedzisz. Nawet jeśli chodzisz 3 razy w tygodniu na trening, ale na co dzień mało się ruszasz, to nadal jest to mało aktywny styl życia.

WALCZYSZ Z NADPROGRAMOWANYMI KILOGRAMAMI

Śniadania, które proponuję, niwelują odczuwanie głodu i dają na dłużej uczucie sytości w ciągu. Przyspieszają też spalanie tkanki tłuszczowej. To bardzo ważne czynniki w odchudzaniu. Oczywiście same śniadania nie załatwią sprawy, ale są idealnym pierwszym krokiem.

CZĘSTO MASZ NAPADY GŁODU I OCHOTĘ NA SŁODKIE

Szybko po śniadaniu czujesz się ponownie głodna i masz ochotę coś przekąsić. To wynik nagłego spadku cukru po węglowodanowym śniadaniu, jakie zazwyczaj zjadasz. Mało tego, takie śniadania ustawiają wysoko insulinę na cały dzień, przez co ciągle czujesz się głodna, masz ochotę podjadać i nie możesz się oprzeć słodyczom.

NIE LUBISZ JADAĆ ŚNIADAŃ I ZMUSZASZ SIĘ DO NICH

Wmuszasz w siebie śniadania, bo takie są powszechne zalecenia, a przecież chcesz jeść zdrowo. Okazuje się, że śniadanie nie jest obowiązkiem i organizm świetnie sobie poradzi bez niego. Brak śniadania może wręcz przyspieszyć metabolizm i okazać się znacznie zdrowszy, niż zjedzony posiłek.

ODCZUWASZ SPADKI ENERGII I SENNOŚĆ W CIĄGU DNIA

Często odczuwasz brak energii, senność i przemęczenie. Nie potrafisz inaczej, jak zacząć dzień od pobudzającej kawy. Nie możesz się skupić ani na pracy, ani na nauce. To może być wina zbyt dużej ilości węglowodanów w śniadaniu, które powodują duży wahania cukru we krwi.

POTRZEBUJESZ WYJĄTKOWO SPRAWNEGO UMYSŁU

Nadmiar węglowodanów w śniadaniu może też pogorszyć pracę umysłu i osłabić koncentrację. Tłuszczowe śniadania wzmagają sprawność naszego mózgu, dzięki czemu znacznie szybciej i efektywniej uporasz się ze swoimi obowiązkami. Szare komórki zaczynają zupełnie inaczej pracować i stają się bardziej kreatywne.

CHCESZ MIEĆ SPOKOJNĄ GŁOWĘ

Masz dużo obowiązków i nie chcesz wciąż martwić się, że jesteś głodna i możesz być w pełni skupiona na tym, co naprawdę jest dla Ciebie ważne. Śniadania, które proponuję, dadzą Ci długie poczucie sytości na 4 do 5 godzin, dzięki czemu nie tylko zyskasz czas, ale również będziesz mieć święty spokój.

pobierz e-booka w prezencie i zapisz się na
bezpłatne szkolenie 21 listopada godz. 20.00

O MNIE

kilka słów o mnie

Nazywam się Iza Dejda,

jestem biotechnologiem, dietetykiem i medycznym ekspertem żywienia.

Od 12 lat funkcjonuję w środowisku medycznym. Ogólna wiedza medyczna i żywieniowa pozwalają mi kompleksowo podchodzić do tematu zdrowego stylu życia, a nie tylko skupiać się na samej dietetyce. Dużo żywieniowej kontrowersji przywożę z USA.

Stworzyłam system odżywiania dla kobiet, który daje super efekty i pozwala odzyskać czas energię i figurę. Zmiana podejścia do śniadań jest najlepszym pierwszym krokiem.

OPINIE KOBIET

kupiły program w poprzednich edycjach

pobierz e-booka w prezencie i zapisz się na
bezpłatne szkolenie 21 listopada godz. 20.00